Politica de reclamatii

In cazul lipsei conformitatii produsului, clientul:
a) pe baza dovezii achizitionarii produselor poate solicita inlocuirea produsului cu un produs fara defecte
b) poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului de vanzare, cu exceptia cazului in care Lider Colect SRL inlocuieste produsul defect cu un produs fara defecte. Reducerea pretului trebuie sa fie proportionala cu scaderea valorii produsului prevazut in contractul de vanzare si care este lipsit de defecte.
Astfel, pretul produsului din contractul de vanzare va fi redus proportional cu scaderea valorii produsului ca urmare a aparitiei defectului. In orice situatie, clientul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului, daca lipsa conformitatii este minora.

 Lider Colect SRL participa la procedurile cu caracter extrajudiciar de solutionare a litigiilor. Aceasta dispozitie nu constituie o obligatie pentru Lider Colect SRL sau pentru client de a recurge la aceste proceduri in caz de disputa. Lider Colect SRL incurajeaza clientii sa apeleze la procedurile alternative cu caracter extrajudiciar de solutionare a litigiilor intreprinse de Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor, prin Directia SAL ori prin celelalte modalitati de solutionare alternativa a disputelor dintre profesionisti si consumatori reglementate prin lege si aplicabile, in cazul in care procesul standard de solutionare a reclamatiilor pus la dispozitia clientilor de catre Lider Colect SRL nu este suficient pentru solutionarea problemelor reclamate.